tired and scared!

Jag börjar typ bli rädd på riktigt nu, Göteborgs varvet är i helgen och jag va nyss ute o sprang. Från borgs kyrka o hem, höll på o dö. Har aldrig varit såhär otränad i hela mitt liv. Men vafan det är en annan sak o springa ensam som när man springer med 51000 andra visst?!

Lovisa- hur långt är det från borgs kyrka o hit???
Pappa- ingen aning
Lovisa: säg bara att det är typ 8 km så blir jag glad!
Mamma: Det är typ 8 km :)
Lovisa: Fan va jag är grym!!!!


En sak till måste nämnas. Idag har varit som en vändpunkt i mitt och mina vänner liv.

Disa: Jag har tagit körkort och  snart kommer Danne hem!
Sally: Jag har piercat tungan och har precis fyllt 18
Disa och sally: Lollo har inte gjort ett piss, eller kansske kommit igång lite med träningen.. ELLER?!
Lovisa: Jag kanske är glad för mina vänner är dom bästa och gör så bra saker så jag med blir glad. Jag är typ bäst av alla!


P.S.

Idag är det exakt 1 MÅNAD KVAR TILL STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kommer gå så sjukt fort.
Snart Smögen tralalalalaala :D:D:D:D

D.S.


Kommentarer
Postat av: sara

snor du min bild utan att ange källa eller fråga mig? ANMÄLA DIIIIRRRR!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback