typ lite rädd osåå

resan gick bra tills  pappa tog över ratten och körde vilse för han inte lyssna på mig när jag läste kartan, jaa men jag hann inte va den populära ursäkten...
När vi änntligen kom fram till lägenhten som skulle va halvtom eftersom han som bodde i den va på väg att flytta ut och inte skulle vara i gbg den här helgen, så låste vi upp dörren utan att plinga på.. in kom vi, micron va öppen, tvätten va nytvättad, ipoden låg på i hallen, nytuggat tuggummi på bordet i tvrummet o ölburkarna i en hög i köket.. jag blev lite rädd men va glad att han inte va hemma iaf. Fatta vad pinsamt det hade kunnat bli! Hej här kommer vi och där ligger ni o har sex, hej Lovisa heter jag! haha nae det va iaf tur.. sen ringde vi honom och han hade glömt bort att vi skulle komma, men nu ska han hålla sig borta till 9 imorrn bitti så tidigt upp imorrn!

Riktigt spännande dag har det varit, avslutade dagen med en öl o en havspasta, mycket gott.. Pappa är fortfarande på vinet så det här ska nog gå galant! Laddningen är på höööög nivå (Y)

nu måste jag sova så jag orrkar med morrondagen, jag är sjuuukt laddad! oj oj OJ vad laddad jag är!!

Godnatt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback