Äpple!

Eftersom jag inte fick åka till stan igår så gjorde jag det idag istället :)
Jag har köpt massa schyssta saker ;) En t-shirt från favorit affären, Urban outfitters ;) två leggins på bik bok, 30% as bra! Ett halsband och en foundation ;P ME LIKE!!

Förutom stadsvandring så har jag ätit på en indisk restaurang med pappsen. Sen när jag kom hem fick jag jobb också :) Så nu kommer det bli fett med cash ;) Om ni nu vill veta vart så är det ikea i barkarby. Hoppas det blir bra :)

Nu ska jag laga mat, lasagne :D

Fick blommor av pappa som grattis till nya jobbet :)
Skitdålig bild men dom är fina :P


Kommentarer
Postat av: moster

Grattis prinsessan! När ska du börja o tjäna alla kosingar? Kram

2009-11-19 @ 19:54:32
Postat av: Hanna Ekberg

Grattis, shit va kul då.. hur kom det sig att du flytta till Stockholm då? Hoppas allt är bra.. kram Hanna

2009-11-19 @ 20:40:51
Postat av: Mli

Grattis Lovisa! :)

2009-11-19 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback