Att älska!

Sitter hemma hos Sally nu, har precis läst bok för Ellen och både Sally och Ellen somnade :P
Så nu sitter jag här i vardagsrummet med Anette som också ska gå och lägga sig :)
Men jag trivs här, jag gillar den här familjen! <3
Nu har jag i alla fall pratat med ikea. Jag jobbar min första dag den 7 december. Massa saker jag måste fixa innan. Men den här veckan ska jag i alla fall va kvar i Norrköping. Så får vi se när jag åker tillbaka :)
Vi va nära på att boka flygbiljett idag. Tror vi kommer boka en i veckan, kan bli riktigt roligt! Den som lever får se ;P
Har tänkt ganska mycket på det där med sprutan mot svinan. Vaccinet va som tur va slut när jag va o kolla på Alviks vårdcentral :P Jag är sjukt spruträdd, jag har drömt 3 mardrömmar om den där himla sprutan! Kul att man ska behöva bli sjuk av att ta en spruta för att inte bli sjuk liksom?! Jag kommer ju bli ännu mera rädd.. Men nu säger ju till och med mamma att det nog är värt o ta den där rackarns sprutan. Men jag, jag hoppas att vaccinet är slut ett tag till så att jag kan fortsätta skjuta upp det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback