b som i bag, b som i box. b som my life in a box ;P

Igår sa jag hejdå till Jenni som flyttar tillbaka till London :D sjukt kul för henne!!
Ikväll ska jag på bio med Disa Sally :D:D undrar vad det går för filmer??
Imorgon, modevisning med Linn och Emelie :O Roligt!!
Sen är det fredag, då flyttar jag..
Tiden går alldeles för fort nu alltså!
Fullspäckat schema, nu måste jag packa det sista, dammsuga och städa.
Tur att jag har uppdaterat min spotifylista iaf. "Lollomusik" som Emil alltid säger när det kommer en bra låt på radion ;)

Vad tänker du på?!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha det är fan 50/50 mellan klyftan och röven alltså! ;D Nååågra pluspoäng till klyftan dock!

Postat av: fredrica

tack fredik! det där värme! XD

2009-11-12 @ 12:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback