bio

Jag hade tänkt någon god mat på en mysig restaurang, brorsan valde burger king.
Kanske en kall öl på en pub, brorsan valde bio.
Vi såg paronormal activity, sjukt obehaglig film. Dock gillar jag inte o se på film med 100 små tjejer som skriker innan det ens har hänt något så man inte hör det som faktiskt händer. 50 "coola" grabbar som skrattar och applåderar åt tjejerna. 50 personer som pratar genom hela filmen. Sista va de nu blir 50 pers som sitter o är tysta som faktiskt vill se filmen. Det är de som är de negativa med att gå på bio på en av sveriges största biografer, för mycket folk! Då gillar jag nog mer att sitta 50 pers i en liten salong där man faktiskt inte vågar skrika för att man sitter nästan alltid bredvid någon man inte känner.

men men, kommer inte kunna sova nu på ett tag. Blir lite tankspridd av sådana filmer. Jag brukar inte bli rädd efter en film. Men sådana filmer kännns så verkliga på något sett. Dock va slutet sämst, nästan elakt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback