Lovisa

Jag vet inte vad jag ska säga längre, klart jag ser fram emot att flytta. Det är bara en sak...
Den senaste tiden har jag haft det så himla bra här, hemma i Norrköping.
Jag tycker om att kunna genvägarna i stan, att veta de bästa fiken, vart jag vill gå ut.
Jag älskar känslan av att kunna stanna och prata med folk på stan för att man faktiskt känner en hel del folk.
Att kunna gå ut med bara en vän meen sen festa med hur många nära o kära som helst för att alla kan samlas på ett och samma ställe.
Jag älskar att ha möjlighet att få ett sms kl tio på kvällen om en kvällspromenad och bara kunna mötas halvvägs och va ute och gå i nattmörkret, utan att vara rädd.
Vill inte flytta ifrån den här lägenheten, den är ju min favorit, mitt rum, min säng.
Det svåraste av allt, mina vänner. Jag vet att det är nära tillbaka, men det blir inte samma sak. Nu kan jag träffa dom precis när jag vill. Det kommer jag inte då. Det är bara att inse, det kommer bli annorlunda och det suger.
För första gången i mitt liv, så har jag känslan av att jag känner mig hemma, jag känner att jag trivs med det som är..



Kommentarer
Postat av: fredrica

Lovisa, det kommer kännas konstigt att du inte ska bo kvar i norrköping. nu finns det ju fler anledningar till att oftare komma till stockholm. men jag kommer sakna dig! <3

2009-11-04 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback