Felix tomat ketchup

I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now

En gammal låt spelas i steron, gammal men ganska passande, passande på sitt sätt.
Bli aldrig beroende av någon eller något. Lev ditt liv, upplev dina drömmar, äventyra!
Det ska iaf jag göra, jag har redan börjat och kommer att fortsätta!
Sen att man måste landa ibland, kanske på platser man inte tänkt sig, platser där du inte känner dig hemma. Så är det värt det sen när du faktiskt kan gå vidare och uppskatta det som kommer sen så mycket mer!
Just nu är frågan hur länge jag blir kvar i Stockholm, ska jag kanske åka vidare? Eller ska jag stanna? Tål och tänkas på. Just nu ska jag iaf ge mitt nya jobb en chans, se om jag trivs. Vem vet, jag kanske kommer stortrivas och få massor av underbara vänner. sånt som märks! Hur som helst är huvudsaken att jag får fortsätta drömma!

Pratade med Disa förut, längesen vi pratade så länge. Det behövde jag. Det är helt sjukt hur man kan påverkas så mycket av en människa. Mådde genast mycket bättre efteråt, och pricken över i va att Sally ringde i slutet så alla tre kunde prata tillsammans. Saknar det! Men på onsdag och torsdag ska jag krama om er så hårt och så länge! Usch vad jag saknar dom två som faktiskt känner mig bättre än jag själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback