Happy!

DET SNÖAR! :D jättemycket wiiie vad mysigt, det blir nog en långpromenad ikväll, jag blir så lycklig!!
älska älska älska :D måste vara glad så länge det varar. Glömmer aldrig känslan i magen när man vaknade när man va  liten och såg att den första snön hade kommit. Sprang o tog på mig kläder, struntade i frukost, sprang ut på tomten och gjorde massa snögubbar, änglar, lyktor... Victor blev alltid lika arg för det är ju så fint när snön ligger jämn, som på Bertil och Kerstins tomt.. Men det tyckte inte jag :D



Igår va en bra dag :D trögstartad men bra :) Jag Linn och Emelie myste runt, först fika, sen maxi sen hc sen hem till emelie. Vi åt mysigt snacks drack lite vin och spelade tp. JAG VANN!!!! wooohooo..
Sen gick jag och Linn vidare till vk och deli. Riktigt bra kväll :)
  

 

Thank you for all that you done for me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback