I have the answers :)

Fått lite frågor här dårå, och eftersom det är så svårt o svara får jag väll skriva det här antar jag. Jag flyttade till Stockholm för arr mina föräldrar flyttade hit. Eftersom jag förmodligen bara kommer bo hemma till i sommar och kanske ett litet tag när jag kommer hem från alla mina äventyr. Så kände jag att jag inte orkade leta efter en lägenhet som jag ändå va tvungen o göra mig av med till sommaren. Så jag hängde med till sthlm, vilket jag tycker är sjukt jobbigt just nu. Men eftersom jag fått ett jobb nu så hoppas jag att det blir bättre. Jag vet inte när jag ska börja tjäna stor kosing ään, dom ringer på måndag så ska vi bestämma när min introduktionsdag blir :)
Sen är det full fart!

Ikväll kommer bror hit :)
Imorgon kommer flyttlasset :)
På måndag ringer ikea :)
På måndag kommer Cissi och Angeli får se när i veckan dom bhar tid med mig :)
På onsdag kommer Linn och Emelie :)
På onsdag åker jag till Norrköping en snabbis :)
På torsdag får jag vara med Disa och Sally :)
På fredag kanske, men verkligen bara kanske, ska jag och Cissi parta :)

Frågan är vad jag o brorsan ska hitta på ikväll, jag vill göra något roligt! :)

Kommentarer
Postat av: stockholmskännaren..

På Thank god it´s Friday, kunde man förut äta buffé hur mycket man vill typ och sen mysa runt. Annars finns det travliga pubar runt st eriksplan, men du måste ju vara pigg när jag kommer imorgon.

2009-11-20 @ 13:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback