I just cant stop loving you..

Disa sa en klok sak till mig som jag gått och tänkt på ett bra tag.
Hon sa det att alla människor har nog en person som de alltid kommer vara svaga för.
Och det är nog sant, trots att personen kanske inte betyder något för dig just nu, eller någon gång i framtiden, så är du fortfarande väldigt svag för den här killen/tjejen. Det kan ha varit din första kärlek, en flirt eller kanske bara någon du spanat in.. vad som helst.
Skulle den här personen någon gång i ditt liv, 20 år framåt eller imorgon, visa intresse för dig, så spelar det ingen roll hur läget än är. Man har på något sett en röst där inne somm säger att det är han du alltid varit svag för.
Jag har en och jag tror nog att alla har det, Disa har rätt!
Min är nog min första "kärlek". Han betyder inget annan än en bra vän just nu. Men jag kommer nog alltid vara svag. Jag skulle inte börja träffa den här personen trots att han skulle visa intresse, men jag kommer alltid vara svag och vilja, eller små drömma... svårt att förklara.


Kommentarer
Postat av: Lisa

inte alls svårt & förklara , jag tror alla vet o förstår vad du menar :) jag har oxå en ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback