iih

Efter en sjukt stressig dag så slutade den så bra som den bara kunde :D
Fick världens sötaste present av Linn och Emelie, kommer lyssna sönder mig :D:D:D
Visningen va mycket bättre än jag trodde, synd bara att det inte va så bra lokal. Men ändå riktigt bra! :D
Fick ett presentkort på både makeup store o stylestation så måste åka hit någon dag o shoppa, vet precis vad jag ska köpa :D Fick även lite tillökning till sminkväskan ;) kan inte bli bättre..

Sista natten spenderas i soffan, sängen är på flaket så kunde inte ens protestera :O Bilen går 06.00 så jag borde nog sova snart.. Mot nya möjligheter :) Jag är positiv :)


Kommentarer
Postat av: elin

kommer sakna dig! ta hand om dig.

Postat av: mli

jag är nog bästa fotografen =)

2009-11-14 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback