Kvarseboskogen!

Sitter hemma hos min moster och myser med mormor för tillfället. Dom andra har möte med avloppskillen eller något, kul jobb?! :P
Vi har ätit god mat och snart blir det kladdkaka. Det jobbigaste med att vara här är att jag har en liten fobi för dass, och det är inte det lättaste att hålla blåsan torr i flera timmar va?! Så när jag hållt mig tills jag fick kramp i magen va jag tvungen. Vandringen till dasset är inte så lång, men man hinner bli riktigt kall. Väl där va jag livrädd och självklart fungerar inte lampan! Det är nu man önskar att man va kille! Men fan va snabbt man kan kissa ibland. Resan in i huset går alltid mycket fortare än resan dit.. Men jag överlevde den här gången också :)
Nu behöver jag inte oroa mig för dassproblemet förns till jul :P Förutom det så älskar jag att vara hos moster, så mysigt!

Ikväll ska de tre vännerna ut och äta god mat. Imorrn åker jag tllbaka till Stockholm och på torsdag åker Disa till Norge. Saknaden kommer bli stor! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback