musik

Jag tror att alla har såna där låtar som på något sätt bara fastnar. Man kan lyssna på dom hur mycket som helst utan att tröttna. Antingen stämmer texten sjukt bra inpå ditt liv så att man nästan tror att artisten sjunger om just dig, det finns också dom låtarna som man lyssnar på för att avreagera sig, någon som gör dig lycklig, någon som tröstar dig när du är ledsen, någon som gör att du tränar bra, en låt som peppar, en text som gör dig förbannad..

Musik kan betyda så mycket mer än bara några toner. Musik är en livsstiil, vare sig om musiken är bra eller dålig, om artisten kan sjunga eller inte. Jag kan inte sjunga, men jag sjunger hela tiden. Jag har ingen speciell musiksmak, men jag lyssnar. Om man inte hade hört musik på ett år, då skulle ju vilken låt som helst vara bra. Jag skulle nog till och med njuta av en Thomas Dileva låt...

här är några låtar som på något konstigt sätt fastnat hos mig. Av helt olika anledningar...




aa skulle kunna hålla på i evigheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback