rädsla

Jag vet att jag har skrivit om mina konstiga drömmar ganska ofta, men inatt var den verkligen INTE OKEJ!
Jag drömde att jag var på en förfest och jag och Disa höll på och göra oss i ordning. När jag tar av mig tröjan så har jag fåt en stooor infektion precis under brösten. Det är som en rund fläck över hela magen. Den är typ mörkblå och varig, prickig. Sen så hade jag massa bröstvårtor i det här såret och själva vårtorna stog ut typ 1 dm! Sen när disa kom och jag skulle visa henne eftersom jag kunde ju inte gå ut på krogen när bröstvårtorna var så långa att linnet stog ut så syndes dom inte längre, så jag kissade på mig, sen vaknade jag. Så efter att jag vakna har jag kollat på magen typ 10 ggr för att vara säker på att jag inte har dm långa bröstvårtor och variga sår över hela magen! Jag typ spyr bara jag tänker på de..

varför drömmer jag jämt så sjuka drömmar?!


hellre massa händer än massa äckliga bröstvårtor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback