töntigt...

En sak som jag faktiskt längtar lite till, det låter sjukt töntigt och inte alls likt mig, men det ska bli så grymt skönt att äntligen få spara ut mina naglar ordentligt och få använda nagellack. Jag trodde nog aldrig att det här skulle komma från mig, men jag måste erkänna. En hand med långa fina naglar är så sjukt mycket kvinnligare, snyggare och fräschare än halvspruckna korta naglar!
När man jobbar inom restaurangbranschen så får man ju liksom inte ha nagellack. Plus att alla mina naglar gått av och spruckigt. Så nu har jag laddat upp med nagelbandskräm, nagelfil och nagellack :) På fredag är min sista dag, sen kommer dom! sakta men säkert ;)


sen så behöver man ju faktiskt inte balla ur..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article430105.ab

Kommentarer
Postat av: Becca

Hahha så söt du är. Men de är sjukt fräscht.

Sen kan du bli min kund ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback