trött..

Kan säga att mina känslor över att bo i Stockholm är nog, dammiga, kladdiga, stökiga, smutsiga och jobbiga.
Nu har mamma åkt tillbaka till Norrkäping så nu är det bara jag och pappa.
Ångrar nästan att jag inte åkte med mamma hem, känner mig faktiskt redan ganska ensam..
Men men det här klarar ju jag!
I natt är första natten i lägenheten. Mitt rum äär det största rummet :D Men än så länge är det lika fult som övriga lägenheten. Har dock valt tapet nu. Eller valt och valt, jag fick ta den mamma o pappa valde till det här rummet när dom tänkte att det skulle bli deras rum. Så fick dom välja en till tapet. Men den jag fick är helt okej den med :D Så det ska nog bli bra, trots att det inte alls är det jag tänkte mig. :)

Det jobbigaste av allt är nog ändå att inte ha något att göra på kvällarna. Dagarna flyter på eftersom det finns tusen saker att göra hela tiden, trots att det är jobbigt. Men på kvällarna har jag en säng, ett bord, fyra klappstolar och en dator med en donger som både jag och pappa delar på. Så när han har internet kaan jag ligga i min säng och kolla i taket, jag kan sitta på en klappstol vid bordet, jag kan i och för sig bada! Det älskar jag, där kommer jag nog spendera många rastlösa timmar den här veckan! :D

Jag måste hitta någon som vill se på greys anatomy på onsdag, för jag har ingen tv! :(

  


Kommentarer
Postat av: cassandra

jätte bra blogg:)

hur är det med dig?:)

Postat av: Anonym

Hejsan :D



Vill du komma åt Nellys rea innan alla andra? Gå då in och läs mitt senaste inlägg! :D

2009-11-15 @ 23:07:36
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback