I dont know what I think about

Idag blev nog inte någonting som planerat. Sally missade planet i london, så vi får hämta henne imorrn istället. Så efter lite irritation över att behöva vänta en dag till så hoppas vi på en ännu bättre dag imorrn. Vi tänkte även ta vägarna förbi Gustav som faktiskt fyller 21 år imorgon. (idag för 1.30h sen) Så Gustav, bli stolt nu men det är inte alla som får ett grattis inlägg av mig :D (mest för att jag inte har råd med ett paket :P) GRATTIS!!



Jag kan inte sluta tänka på en av dom roligaste historierna jag hört på länge.
För ett tag sen berättade en vän till mig en så sjuk grej att  jag skrattar så fort jag bara tänker på det.

Hon kommer på idén att göra en brasiliansk vaxning hemma. 

Det här är sånt vax som man ska värma och sen dra bort så fort som möjligt efter applicering.
Hon värmer vaxet som man ska, lägger på det på blygdläppen.
Vaxet stelnar! Så när hon ska dra bort vaxet så följer liksom hela blygdläppen med.
Tjejen grips av panik och vet inte hur hon ska göra.
Hon hoppar in i duschen och sköljer med as varmt vatten på sitt älskade underliv i hopp om attt vaxet ska mjukna. Mot hennes vilja är vaxet fortfarande stelt. Ännu mera panik!
Då tänker min smarta vän, ja jag klipper bort det. Dock lyckas hon naturligtvis klippa i huden så att blodet strömmar. Det slutar med att hon får gå i flera dagar och peta bort lite vax i taget. Något som gör det hela ännu roligare är att vaxet är grönt.

Sorgligt roligt!!!

VARNING använd aldrig den här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback