Amaliadagen! :D

Jag är typ jättetrött, kommer somna vilken sekund som helst!
Just det, ni måste säga grattis till mig, för jag har namnsdag idag! Så kommentera ett grattis iaf! TACK :D

Imorgon ska jag göra något sjukt, men kommer inte berätta förns efteråt :P haha spännande va?!

Jag är iaf lite nervös, pirrig. Men ser det mest som en kul grej, en sak som inte händer varje dag kan jag lova!

Ska ut och springa imorrn med har jag bestämt! om jag gör det, så har jag sprungit tre ggr på en veckas tid, jag har börjat komma igång nu. Eftersom det går så bra så blir jag sjukt taggad och vill typ springa hela tiden. Men det går liksom inte ihop med jobbet när jag jobbar stängning tyvärr.. Men jag ska nog lyckas komma i form till sommaren hoppas jag :D


Kommentarer
Postat av: moster

GRATTIS!!! såg faktiskt i kalendern idag att det var igår...ja, jag vet men bättre sent än aldrig!

Och DU, glöm inte stretcha och slappna av efter springet så du inte får ont överallt och slutar träna och sätter dej i soffan och äter praliner som din moster...Kramar från mej!

Förresten ligger Lovisa och ruvar nu och ska få kycklingar om ca 18 dar hoppas jag!

2010-04-21 @ 10:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback