Dagens Skratt!

Måste berätta en sjuk rolig historia en jobbarkompis delade med sig idag. Jag skriver det ur hans perspektiv:
(tänk er att ha  har världens inlevelse!)

Jag va ute på krogen och fixar VÄÄÄRSTA bruden!
Hon va skitsnygg, as skön och bara helt perfekt!
En stadig kvinna skulle jag väll beskriva henne som.
Vi hänger hela kvällen och det slutar med att jag följer med henne hem..
Vi dricker några glas whiskey, ooh det Lovisa ska du veta att det händer inte ofta att man kan dricka whiskey med en brud. Förstår du vilken pangbrud det här va?!
Sen blir vi lite lulliga och sådär lagom kåta. Vi går in i sovrummet och eftersom jag är man så är det jag som börjar talla lite, HON HAR BOLLAR!!!
Jag fick panik, visste int evart jag skulle ta vägen, så jag springer ut och slänger på mig jackan och springer därifrån, inte nog med det. Han jagar mig längs hela odenplan!
Förstår du min chock?!?!?!

hahahaha helt galet vad jag har skrattat åt det här hela dagen! Älska transvestiter!
http://existenz.se/out.php?id=21177
Imorgon är jag ledig, jag och Natta ska nog ta en helkväll, kanske stöter på några snygga transor vem vet ;P
"Kallar du mig för transa en gång till din idiot så slår jag dig med handväskan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback