day and night...

På senaste´tiden har mitt humör svängt efter vinden. Inte bara dag för dag, tror det är mer timme för timme, eller minut för minut. Det är faktiskt jobbigare än du tror. Jag kan till exempel total lacka över att sminkborsten ligger i fel fack i sminkväskan! Det kan förstöra en hel dag! Förstår ni då hur känslig jag kan vara vissa dagar.
Men i vilket fall som helst så har idag varit en bra dag, har bara blivit tjurig en gång (men då va jag hungrig).

Gick upp vid halv 8 o åkte till jobbet, packade upp varor och hade möte. Sen va det dags att hämta Sally :D vi pratade typ lika mycket som vi alltid gör! När Sally åkt saatte jag mig ner i fem minuter sen ringer mamma o vill att jag ska mysa med henne på stan. självklart sa jag och stressade som fan. Väl på stan va jag tvungen att ta en sväng förbi urban outfiters såklart! Där köpte vi likadana solbrillor som vi ska steka runt i i Egypten, snygga va?!


Upptäckte också att Bally kirrat eget märke, på NK också, hur nöjd bllev jag inte då?! Bra där, kirrar du nya shoes till mig i framtiden ;P

När vi äntligen kom hem från stan och mataffären drog jag och pappa vidare till gymmet, är det inte klockrent att kunna träna vilken tid som helst på dygnet?! Sen att det inte är toppen maskiner och väldigt litet utbud, men för 200kr/år/familj så är jag helnöjd! Jag ska nog kunna fixa till beach 10 ändå, det jobbiga är ju att den börjar redan 30 mars. Men det är bra för då har jag ett mål! :D

Nu ska jag sova, för imorrn blir det jobb igen. :)
Kommer ha sjuk träningsvärk, men det är nog den bästa känslan som finns!!
Förutom träniingsvärken efter du sprungit marathon, den är fan inte nådig!

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback