Det regnar katter och hundar

Att försöka le när man saknar sin bästa vän så mycket att det gör ont i hjärtat är svårt.
Att komma på något man gjort som inte är alls för positivt gör att jag blir tokig!
Att få höra en mening om sitt liv från helt fel människa får mig att gråta.
Att jag tar åt mig av sådana saker som jag själv skulle sagt till någon annan att man verkligen inte ska ta åt sig av gör mig bara ännu mera irriterad.
Men idag är det svårt, skulle gå och träna bort alla tankar. Men självklart hittar jag inte det där himla gymmet så jag sket it o gick hem.
Ska snart in till stan istället. Skoköp får bli dagens tröst!
Har alltid vart sugen på o köpa converse, får se om jag hittar några snygga!
Annars blir det att köpa snygga solbrillor till egypten resan!
En dålig dag..
Men imorgon får jag träffa Sally igen. Behövs!
Ge mig mars..

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig min skatt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback