helg uppdatering?!

Som vanligt så hinner man inte skriva på helgen då det oftast är fullt upp!
Va ledig i fredags så slöade mest hela dagen för att försöka peppa till fest. Gick inte så bra men till sundbyberg åkte jag och kvällen blev riktigt lyckad till slut av med ändå. Dock tidig hemgång för att jag skulle jobba på lördagen.

Trots tidig hemgång vaknar jag med spräng huvudvärk, tog mig till jobbet, eller tvingade pappa att köra dit mig för jag inte orkade gå till bussen.. slutade nio, portad hemifrån för pappa skulle ha 50års fest o låna ut min säng. Men fick en riktigt trevlig kväll ändå :)

och gissa vad jag har gjort idag då?!?! RÄTT! spenderade heela dagen på jobbet, va dock inte lika trött och yr som igår.. Dagens höjd punkt: Egen tillverkad mcflurry daim

Dagens minus: Mina nya snygga,moderna träskor, SMÄRTA!


Nu är jag slutkörd, väntar fortfarande på buketten med röda rosor man ska få såhär på alla hjärtans dag, undrar hur länge blombuden springer??

Kommentarer
Postat av: moster

men jag hade ju skickat ett stort fång röda tulpaner, kom dom inte fram???

Kram

2010-02-15 @ 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback