If I ever meet you again..

Jag är iaf stolt över mig själv, för igår gjorde jag något oväntat.
Jag är en feg människa när det gäller att höra av mig till någon som man inte vet någonting om..
Nu har jag gjort det iaf. Försöker iaf se det som en kul grej :)
Ska jag vara ärlig så har jag slutat bry mig om det här med att försöka passa in, anpassa sig efter alla andra m.m.
Jag känner att passar jag inte som den jag är så passar nog inte ni heller. För i slutänden skulle jag ju ändå komma fram liksom :P Iofs har jag nog aldrig varit den som inte är speciellt "narurlig" men men. whatever.
Försöker intala mig själv att jag inte ska va rädd för att göra oväntaade saker,
försöker intala mig själv till ett bättre självförtroende..
okej jätte flummigt inlägg!
För att göra det hela lite flummigare så vill jag bara tillägga att jag tror jag gillar mina 4 älgar på hyllan ändå ;P

Kommentarer
Postat av: Cissi

4 älgar är helt ok :) Jag är snart ikapp igen <3

2010-02-11 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback