iihh

Pratade med Disa igår, i typ en timme. Kändes som tio minuter, tiden bara sprang förbi och vi pratade konstant. Usch vad jag saknar henne alltså!! Men hon kommer hem i mars och dåååååå kommer jagvara världens lyckligaste! :D

Börjar bli litee nervig införlördag nu, jag könner mig som ett litet barn, vill typ gå och lägga mig tidigt för  att tiden ska gå fortare! Imorrn kommer Jennibajs med :D kommer ha fullt upp imorrn, ska baka tårta, städa, fixa o funderar på o leta upp gymmet på morgonkvisten med faktiskt.


Idag har jag köpt massa paket, Cecilia fyller 21 samma dag som jag, pappaa fyller 50 dagen efter mig och brorsan fyller 22 på alla hjärtansdag. Så vi alla fyra ska firas på en helg, kan ju inte bli smidigare :D

Har försökt fixa  upp oss på en gästlista idag med, hoppas det inte va försent, för att slippa kö vore ju fett värt en sån dag :D

Nu är jag sjukt taggad och vill ha lördag idag :D:D:D
På Linns 20års fest!! :)

Kommentarer
Postat av: moster

tat lugnt och ha en jättebra födelsedag, så ses vi på söndag!

Massor med fölsekramar!!

2010-02-05 @ 16:14:34
Postat av: fredrica

grattis igen babe! <3 (kolla min blogg!) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback