jobbhelg

jobbhelgg=lugn helg..
Skulle gått ut egentligen, men vi planerade om.
Natta kommer hit så tar vi en lugn myskväll istället.
Jag är helt slut, förkyld och dan!
känner mig allmänt tråkig, vill typ mest sova..

Idag har jag gjort en sak förutom att ligga i soffan.
Jag skulle åka och hämta mitt pass på polisen. En vanlig dag tar deet 10 min fram och tillbaka till fridhemsplan. Men idag, 2 timmar.. plus att polisen hade stängt när jag kom fram. Jag hatar snö o storstäder! USCH!

Vill inte ens tänka på hur jag ska komma till jobbet imorrn, smhi råder att man inte ska gå ut för det ska bli storm. alltså vågar jag inte ta bilen, pendeln kommer va fett försenad.. Om jag nu lyckas ta mig dit är frågan hur jag ska ta mig hem, kanske blir en natt på ikeas sängavdelning?!

Kommentarer
Postat av: Brordin

Jag vill prova sova på IKEAs sängavdelning :D

2010-02-19 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback