Måndag den 1 februari blev nyss tisdag den 2 februari

Vilket då innebär att jag fyller år om 4 dagar :D wiiiee :)

Ligger i min säng med Sally bredvid mig, hon åker till st anton imorrn, jag är typ lite tjurig på henne! Men det fick jag väll unna henne då, men hon kunde ju valt en annan helg! För att du vet att det där tål jag inte..

Jobbade idag, glömde alla nycklar hemma så kom inte in i mitt skåp och hade ingen nyckel till min kassa.. Men det löste sig ju till slut av med.. Både jag och Gonza va typ sjukt trötta o tyckte att vi va bakfulla båda två, fast egentligen var ingen utav oss det.. Roligt! Vi prata typ bara om helgen som kommer, han fyller med år. YEAH vad det blir fest!!

Men kan inte sluta tänka på hur mkt jag vill att Disa, Sally och Emelie ska vara med!! Ont i magen på den faktiskt! Lämna mig aldrig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback