men hjälp

Damernas värld måste vara en av de sämsta modetidningarna! Inte för att jag är alls bra på mode, men smutsgult!! Hallå, det är ju faktiskt skitfult! Fast iofs, jag använder mest svart, grått KANSKE en färgad tröja över :P så är det alltid på vintern. Fast i Egypten kommer my colour tillbaka, sommarkläder är ju mycket roligare. Ska få använda min älskade bikini som jag nog aldrig kommer ångra att jag köpte, jeansshorts ÄLSKA! o snygga linnen, tishor yeaaah! :D LYCKA! trött på vinterkläder faktiskt. Man är ju typ allmänt ful. haha höll på o skriva allmänt påklädd, men det lät ju så fel?! VISA HUUUUD!
Heeelt klart svinfult med gult!
Jag menar, hur snyggt är inte typ.. rosa?!

Kommentarer
Postat av: moster

Tjaba! Tänkte bara att du behövde veta att när morfar fyllde 50 hade både mor din och din älsklingsmoster rosa dräkter på sig!!! DET DU!

Puss o Kram

2010-02-10 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback