Nice assssss

Fredag ett ord - galet!
Den här helgen i Norrköping har gett mig lite blandade känslor.
Känns på något sätt som att jag är klar här, orkar inte riktigt med allt snack..
Folk tror sig veta saker som dom egentligen inte har någon aning om, och drar upp det i synpunkt att såra.. inte okej..
Sen så vet jag att det här är något som egentligen inte rör mig i ryggen, för här har jag mina bästa.
Hade iaf en riktigt lyckad kväll tillsammans med tjejerna! thanks guys!
Dock ogillar jag alla dessa dt som tar en på brösten och i stjärtspringan när man dansar. mind your own buisness.
Ska faktiskt bli skönt o komma hem, o slippa älta allt gammalt. Du finns tyvärr inte för mig längre och det stör mig att du tror det och pikar mig! När jag åker härifrån lämnar jag dig bakom mig, det där va droppen..
Du har min rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback