os dag

hockey, curling. skidskytte herr+dam och nu störtlopp herrrar.
mysigt!
har tvättstugan samtidigt, en av torktumlarna har frysit till is, SÅ kallt är det här.

Kan även vara den bästa tvättiden jag nånsin haft! Den räddade min dag, och ni kommer nig aldrig att få reda på varför. Men dom som vet har nog fått sig ett gott skratt. hahaha.
Där försvann den största ångesten så nu är det fritt fram igen, nästan iaf!


Går även  och undrar om jag kommer få träffa Alexandra i helgen eller om hon kommer ligga och föda sin son, men det spelar iofs ingen roll. För är hon på sjukan ska jag fan ta mig dit om jag ändå är i stan, vare sig hon vill eller inte :P så det så! Snart är det dags iaf!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag tror att jag förstår vad du menar men bästa tvättiden.. Tror de har något med smset jag Fick i dag?

2010-02-23 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback