stressad!

Fredag och fullt upp!
Efter gårdagens migrän o feberfrossa är jag fortfarande lite seg, men jag går på panodil o ipren så det ska nog lösa sig. För jag har inte tid att va sjuk!
Gick upp halv tio o började tvätta, nu väntar jag på att sista tvätten ska torka så jag kan åka till stan.
Först hämta mitt nya pass, sen ska det inhandlas foundation, sprit o present..
Har ingen lust o åka till stan men hoppas att jag kan hitta allt på fridhemsplan så jag slipper åka runt så förbannat! O innerstaden har alldeles för mycket frestelser såhär dagen efter löning, farligt!

Mitt kort funkar inte heller, har blivit avmagnetiserat igen, så får se hur jag ska klara mig i norrköping oså, men det löser sig väll alltid?!

Jessica säger att det kommer bli galet ikväll, jag försöker peppa, men efter förra helgen är jag faktikst inte alls sugen, men det blir jag nog när vi väl sätter igång! Dirty south på ambassadeur.. aa galet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback