sweet??

Idag är jag väldigt glad, men ändå ganska ledsen och tjurig.

Det känns rätt ut sagt skit, att nästan ingen av mina närmsta vänner är hemma.
Det känns skit att jag inte har pratat med dom på alldeles för länge,
Jag saknar dom så det gör ont i hela kroppen, och jag vill typ gråta och känna mig ensam.

Samtidigt som jag är glad över att Jenni kommer hem från London.
Jag är glad för alla som ska komma hit, kommer hit!
Jag är glad för att jag möblerat om mitt rum och det blev helt okej.
Jag är glad för att det är paradise hotell ikväll..

Fast ikväll vill jag nog bara känna mig ensam och sakna alla!
Ibland behöver man väll bara få vara lite ledsen?

Kommentarer
Postat av: moster

jag kommer ju också, men du har inte sagt vad jag ska köpa! Kram

2010-02-03 @ 09:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback