tjööööööööööt!

sluta tjata jag orkar inte lyssna!
Jag orkar inte bestämma mig
jag orkar inte tänka längre fram än imorgon
jag orkar inte oroa mig..

men det ända jag gör är att grubbla på hur jag ska göra
jag har planerat ända fram till juni
jag har magkatarr för jag oroar mig...
varför varför varför kan det inte bara vara så lätt att tro på att allt blir som det skka bli??

Allt blir bra!
Disa har iaf lyckats peppa mig riktigt mycket.
Jag tycker det är bra att någon annan planerar min framtid.
Allt blir så mycket lättare om någon säger åt en vad man ska göra.
Så Disa har nu lagt upp en plan för mig som håller tills jag blir 27 :D
RÄTT SOFT! :D

sjukt lugnt idag på jobbet iaf. Vi har typ, eeh, lekt att vi kör bil?!


Där fick Jessica avsluta mitt inlägg, jag lovar, hon va snabb! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback