Trött som satanes

Min helg har varit riiiiktigt lyckad!!
Jag är typ överlycklig! Kvällen blev lyckad trots att många inte kunde komma.
Jenni och Cissi kom redan i fredas, då åkte vi och åt på TGI vilket va mycket gott och mycket mysigt.

På lördag vaknar jag upp av vacker födelsedagssång, fick en resa till Egypten och jag blev typ överlycklig!
Fick en extern hårddisk också, riktigt behövligt!

Sen får jag leta efter Cissis present, o hur glad blir man inte när man får världens sötaste kort, och sen inser att hon bjuder med mig till London ;D wiiieeeee

Jenni blev magsjuk och åkte till norrköping, BU! Men inget vi kunde gööra åt tyvärr..

Folket började  rulla in vid fem, mycket roligt blev det!
Kvällen slutade på sturekompaniet, men jag måste erkänna att trots detta "lyx" hit och dit, så trivs jag nog bättre på ställen där inte alla slåss om vem som håller ut dyraste champagnen.. men det va en rolig kväll och på vägen hem åkte vi pulka utan pulka :D ont i stjärten men riktigt värt!

Idag gick vi upp vid nio, trot eller ej men jag har mått bra!
Släktträff då jag, pappa och brorsan firades. :)

Pappas kompis från franska rivieran frågade fall jag vill åka dit o jobba som aupair... tål att tänkas på!

Jag är iaf helnöjd!

Fredag, Jenni och Cissi kväll!


Lördag, tonight is the night ;)

Fick självklart en barbara av Alex och Jonas, när vi ska gå hemiffrån kommer vi på den roliga idén att vi bäddar ner honom med råstånd i pappas säng... När vi kommer hem och är sådär lagom fnittriga möts vi av pappas payback ;P


Imorse, sjukt snygg..

Igår va en bra dag, Tack alla som ringde, smsade, skrev och ni som va här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback