Mami!

Jag är så sjukt stolt över denna dama! Känner mig som en stolt mamma!
Du är Grym bajsunge <3<3
Jenni Karlsson the new bar manager :D


Sen så är det bara en sak till jaag måste säga innan jag går till stan och möter upp farmor..
Idag hade varit en dag som vi tre skulle vara tillsammans, jag vet att jag och Sally kommer ha en grym kväll, men Disa saknas, på något sett är det ett tomrum som ingen annan kan fylla. Jag vill att det hålet ska vara ifyllt och att Disapinglan ska stå bredvid oss på dansgolvet,m att Sally ska få tjata på mig att man inte lämnar en vän, fast egentligen vet vi ju båda två att hon sitter på toan i ett försök attt nyktra till. Jag vill att hon ska klia mig i nacken så jag blir alldeles till mig och hon blir generad, jag vill helt enkelt att min bästa vän ska pallra sig hem från Norge. Fast på samma sätt vet jag att hon har det bra och tycker att det är kul för henne, fast dä, jag är nog mer självisk idag. För idag vill jag ha henne och Sally vid min sida på dansgolvet!

Jag vill ge dig såhääääääääääär mycket käärlek


Kommentarer
Postat av: Jenni

Oh så söt du är mami :D Tack!

Dock måste jag erkänna att du har fått det om bakfoten, jag är headbartender, inte barmanager. systemet här är konstigt men så heter det iaf! :D

men vem fan bryr sig egentligen? Haha



Jag älskar dig, ses om en vecka!

2010-01-30 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback