Bröllop!!

Idag ska vi se på bröllop hela dagen! Ingen annan vill men jag ska tvinga dom moahahaha! Lite synd bara att jag börjar jobba kl sju så jag missar bröllopsfesten :(
Jag är typ sjuk, men trivs ändå rätt bra. Förutom att det är kallt, till o med när de är soligt. Igår var det helt okej men idag är det fan kallt alltså.
Har kollat en del på vm också, kan va det konstigaste vm någonsin, vad händer?! varför vinner inga "bra" lag?
Fixat Jockes frilla också, han är gööör snygg ;P
dags att gå ner till bryggan o fixa kaffe är helt död efter att ha jobbat till 5 imorse och sen inte kunnat sova för jag hostar så mycket.
killikilli maggropen, nu stänger jag dagboken!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

STHLM SAAAAAAAKNAR DIG BJÄLKISEN!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-21 @ 15:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback