kallt kaffe och en svettig räkmacka

Personalfesten i fredags var riktigt rolig!
Jobbigt o säga hejdå till dom närmsta dock.
Saknar dom redan, hur ska detta gå?
En sak är säker, jag kommer tillbaka till sthlm!

Helgen i Norrköping har varit rolig, emelies 20årsdag blev riktigt lyckad tycker jag.
Mest för att alla andra blev myggbitna, för myggor gillar inte mig så jag får aldrig några myggbett Ha!

studentbrännbollen va mest en dimma, bästa utklädnad stod mellan vårat lag och ett annat, men vi va inte på priisutdelningen så det andra laget fick tydligen de priset :P Vi var lite sletna va!

Nu är jag på väg till sthlm igen för att gå på intervju på socionom utbildningen.
Åker tillbaka till norrköping tisdag kväll eller onsdag morgon. För på onsdag ska jag hämta Ville på dagis och bara mysa hela dagen lång med min favorit kusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback