slappardag!

Jag har äntligen packat klart.
Sjukt svårt, fick rensa sjukt mycket.
Kan inte förstå hur mycket man vill ha med sig. En sommar är väll inte så himla lång tid?!
Slutade med en stor resväska och en sportbag. Räcker det?!
Ja det får fan räcka för mer får intte plats i bilen :P

Sitter på balkongen och hoppas att jagska få lite färg, varmt är det iaf :D
Lyssnar på skön sommarmusik och är sjukt taggad.
Imorgon, restaurangernas dag i kungsträdgården, fredag personalfest och lite avskedsfest.
Lördag beger jag mig till Norrköping för att fira Emelie.
Sen en vecka tillsammans med alla lyckliga studenter.
Sally är en av dom och hejdundran vad hon ska firas!
Sen styr vi bilen mot Smögen och en underbar sommar då vi äntligen är tillsammans alla tre!
Ska bli sjuukt kul att träffa alla från förra året!
Även om det kommer vara lite annorlunda så vet jag att det kommer bli ännu en sommar att minnas! :D

Det pirrar lite i  magen när jag tänker på allt som händer den närmsta tiden.
Jag är lycklig!

Men kommer sakna mina sthlms vänner något enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback