tankar..

Vad gör man när saker och ting inte blir som man vill? När hela livet vänds över en dag.. Känns som att jag mest flyr fältet, samtidigt som det får mig att må bra. Men att bara lämna allting känns helt fel. Vill inget hellre än att åka hem och bara finnas där. Samtidigt som jag har det underbart och har mina bästa vänner vid min sida. Jag är dubbel, har nog aldrig varit så delad som nu. Jag kan inte ens sätta ord på vad jag känner, har aldrig känt såhär förut. Jag vill lägga mig ner och somna och vakna upp till att allt är som vanligt, där alla mår bra och är tillsammans. Men jag vet att det aldrig kommer att hända, vi kommer aldrig vara tillsammans igen, det känns rent ut sagt förjävligt! Ni är mina bästa vänner, min familj. Det kommer ni fortsätta varra, men på olika håll. Hur kommer det kännas när jag kommer hem? Det är så många frågor, men frågor som inte går att ställa, det finns inga svar. Men en sak är säker, vad som än händer så finns jag vid er sida, ni är mitt allt!
Don't stop believing
Hold on to that feeling!

Kommentarer
Postat av: moster

Hej prinsessan. Passa på och njuta av livet där nere och ha bara kul. VI har koll här och tar hand om det som behöver tas om hand. Snart kommer brorsan din söderut och då blir det ännu bättre.

Sen kommer vi och hälsar på i soliga smögen, med vår nya husvagn???eller?!

Ta hand om dej

Kram

2010-06-23 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback