apelsiiin

Ser på familjen annorlunda och tänker att jag aldrig kommer ha tio barn.. jätte rörigt!
Idag har jag varit lika duktig som jag brukar vara på mina lediga dagar. Mamma hade som vanlilgt bokat in tvättstugan, så tvätten är tvättad. Jag har tagit årets första löprunda! Den ni!! På väg tillbaka :D eller??? jaja får se hur länge jag orkar..
På fredag åker vi till DIIIIISA :D så bergen fre-mån :D kom och tänka på att jag brukar säga att jag hatar att planera, sen tänkte jag lite till..
bergen 12-15
norrköping 15-18
oskarshamn 27-28?
Egypten 30-6
Brorsans fest 10 april
London någon gång i april
Sallys student 11 juni
Smögen juni-aug
SEN har jag inget planerat :D
Vi ses! :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

Min student :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback