Den senaste veckan har jag...

varit i Norge
flygit utklädd till 80tals gymnast

varit med treon <3

fått en 20års present som varar livet ut

gråtit av smärta, chock och av lycka

festat

chillat

träffat Disas vänner

fikat

blivit ägare av Mackan
XXXXXXX
träffat Ingvar Kamprad

Ungefär så har senaste veckan fre-fre sett ut :) Har varit helt sjukt underbart, Bergen var mycket större än jag trodde, och  att träffa Disa kan inte vara annat än underbart! Norrköping gav mig lite mera energi efter att få umgås med dom närmsta! Saknar er något enormt!!
Gjorde även ett besök i Linköping för att träffa Emil och David :)
Nu längtar jag som bara den till den 30 mars och Egypten! :) en och en halv vecka kvar wiiiie :)

Kommentarer
Postat av: Freja

Åh vad jag har väntat på att du ska lägga upp bildet på tatueringarna! Känns som att du uppdaterar mest ;P Men grymt snyggt blev det i alla fall! PUSS

2010-03-21 @ 01:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback