inte alls speciellt pigg

Men fy tusan vilken kväll det var igår!
Jag va inte ett dugg taggad innan, men chi fick jag.
Först var vi hos Jessica, sedan åkte vi in till stan till Ego, det va thailandstema, så folk hade strandkläder och drack ur hinkar. sjukt bra musik och grym stämning!
Sen drog vi vidare till Ambassadeur, vi kom på leken gör det jag säger. Så varannan gång fick jag bestämma vad jessica sskulle göra o varannan gång fick hon bestämma vad jag skulle göra. Vi bytte kläder med folk, dansade på olika  sätt med människor, pratade med Hoffmaestro, blev nästan burna till donken. Partyhattarna följde med hela kvällen, men gick sönder någon gång på Amba.. Fötterna ömmade som bara den och jag va helnöjd att jag hade conversen i väskan, byte av skor och jag knallade hemåt, hemma kl 7 helnöjd! :D















Kul kväll, jaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: x

Klockrena kort särskilt med hängslena!!!!!!

2010-03-29 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback