köttfärslimpa

vet inte vad jag ska skriva..
haft en bra dag. väldigt lång dock!
Men det gick bra, alla va glada..
roligt att väder påverkar så många, gick in på fb immorse, ALLA hette "solsken" "älskar vädret" "våren på väg" "solen skiner och fåglarna kvittrar" "vädret gör mig lycklig".
Men det är nog sant.

Så nu hoppas jag på bra väder imorgon med, för då är jag ledig :)
Har dock massa att göra. Ska ta spruta!!!!!! Jag är spruträdd!
Sen att sprutjävlen kostar 400 spänn görr ju inte saken roligare. Då får jag ju hellre hepatit a! Eller?!

Stockholmarna har sportlov nu, så när jag åkte hem från jobbet va nog hela jakobsbergs ungdomselit på pendeln, ölburkar kastades o festen va på gång! Där satt jag i mitten luktade äckligt o hade mjukisbyxor! FEEEST!

en sak till bara...
LÖÖÖÖK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback