Kungakrona

Idag är det Malin Karlssons födelsedag! Grattis på 20års dagen :D
Ringde henne förut, alltid lika roligt o prata med henne, nu va det nog ett halvår sen sist..
But true friends stay forever?! right?

Jag och mina engelska meningar alltså, det stör mig lika mycket varje gång, men ändå ska jag alltid lägga in engelska kommentarer. Efter varje gång blir jag lika irriterad. Antar att det har fastnat på mitt huvud.. :P wiierd!!

idag har jag vart duktig och tvättat, städat och lagat mat :)
Nu ska jag ta ett glas vin och sätta mig i soffan :D
Lovisa 40 år?!

Men jag gillart! :D


Kommentarer
Postat av: Emily

..jag har saknat dig lite extra här hemma idag. Ikväll skulle vart en sånhär "går-runt-alla-promenader-kväll" om jag fick önska. <3

2010-03-02 @ 21:46:06
Postat av: moster

det heter inte vart (om man inte frågar...)och inte gillart. Fast det kanske du visste.

Hare Kram

2010-03-03 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback