roligt misstag!

Jag har försagt mig!
För ca 2-3 veckor sedan fick jag av en slump reda på vad jag ska få i födelsedagspresent av Disa och Sally. Själva grejen var att dom skulle överraska mig med det här.
Men så en dag kommer jag hem och mamma är tokig och skriker på mig.
-vad fan ska ni göra i Norge! Jag vet nog allt!!
- men mamma jag boka för fan för en vecka sen jag har ingen aning om vad vi ska göra i Norge
- jag vet att du vet, det går rykten!!
- jaha o vad fan ska jag göra i norge då??
- du ska tatuera dig!
- men mamma det är ju en överraskning!
Så jag har alltså vetat om det här för att min pappa fått reda på det när han va hemma hos sally och hämtade mina vinterkläder.. Han visste inte att det va hemligt och på så vis får jag reda på det.
Själva grejen är att jag hållt det här för mig själv, har varit skitsvårt. Ända till idag när jag va helt 100 på att Disa skulle berätta det, men icke då säger hon att jag borde få brevet som hon postade förra veckan imorrn.. Jag blir tokig men pratar vidare. Sen i farten råkar jag säga att jag inte behöver ta med mig lika mkt pengar som Sally för hon ska ju betala halva min tatuering. Disa blir tyst och säger sen
-Men då vet du ju vad du ska få?!
Jag får panik och blir skitlack på mig själv, men nu vet iaf dom att jag vet och jag får äntligen prata om det!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback