Sol-Stråhle!

Hon har gjort det igen!
Min äldsta vän Cecilia Stråhle..
Hennnes ord gör mig alldeles varm i hjärtat!
Jag saknar henne mer än nånsin.
Tack för att du är du! <3



Idag har jag gått på stan, gick in på top shop..
sjuuukt snygg vårkollektion, fast när jag testade kläderna på satt dom helt fucked..
Men tur va det förjag har ju typ shoppingförbud... men måste nog köpa den där bikinin ändå..
sjukt snygg.. ljuslila blommor med vit grund, riktigt söt iaf!
Har kommit på att man måste ha  snygga skor, snyggt smink och en bra hårdag för att kunna shoppa, ljuset i omklädningsrummen dödar en. Och glöm för helvete inte att noppra ögonbrynen innan!!

Sen ringer en full (?!) Linn, som ska på kryssning idag. Så jag åker till slussen för att säga hej eftersom jag ändå va på stan.. Dom gav mig allt ett gott skratt iaf! :D Livsnjutare där måste jag säga :D

Påtal om shoppingförbud så ska jag köpa en kamera imorrn..
Jag vill ha en sån som Becca har! Så man kan ta undervattensbilder.
Det är ju skitbra med en vattentät kamera, för man vill ju fota på semestern och på fest, och den går ju faktiskt att använda som vanligt på fritiden med. Kan ju inte bli bättre. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom och hälsa på mig!! jobbar på den där kappahl som ligger på plattan du vet /U/ nääättis

2010-03-05 @ 00:13:52
Postat av: moster

hoppas dina kompisar inte fastnade i isen, som alla de andra...Ha en bra helg och ta det lugnt nu. Så kan du väl försöka tänka på allt roligt du ska göra för dina pengar istället för att se de som ett förbud att göra av med...bättre inställning=lättare att leva med. Puss o kram!

2010-03-05 @ 08:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback