Update kändisjakt

Pratade nyss med Linn igen, deras kjryssning blev vid kajen. haha! Flera båtar har fryst fast så dom fick inte läömna hamnen. Tur att dom hade haft roligt ändå! :D
Idag vaknaade jag relativt tidigt för att vara mig. Så kl 10 va jag ute på gatorna och gick :) ska börja ta tag i min träning igen! :) När jag var vid Alviks måleriaffär träffade jag Simon och Tomas. Ni som känner mig vet hur jag är så jag var tvungen att gå in. När jag gick förbi dom utanför affären hälsade dom och jag sa hej jätte glatt tillbaka :D
Mamma blev avis på mig när jag ringde och berättade, hon älskar Simon och Tomas :D Ha!
Solen skiner och jag skriver som alla andra, solen gör mig GLAD!!
Ikväll ska jag och Jessica förmodligen på bio :) Farsan eller Alice i underlandet?
Jag är ju nykär i 3D filmer så Alice ligger nog på topp...
Nu är det dags för The City marathon! :D

Kommentarer
Postat av: Mallan

Sällan din mamma gillar små söta gay pojkar som dessutom är intresserade av inredning XD Skön! Hälsa mammi från mig! Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback