vad hände där?

Att gå upp kl 6 är verkligen inte min grej.
Tycker synd om alla som börjar tidiga mornar alltså!
Vet inte om det är jag som blivit bortskämd på senaste tiden, dock jobbar jag alltid sent vilket betyder att man kommer hem sent och hela dagen är förstörd, istället för att gå upp sex och komma hem vid sex på kvällen.. BUT NO fööör tidigt :D
Har ägnat min kväll åt  packning.
Måste packa för nästa vecka med, så  fre-tors...
Mitt största problem är att min minsta resväska är för liten, medelstora är trasig och den stora är för stor. Men det får bli den stora. Då är allt  som vanligt, tjejer får ha mycket packning! :D
Hur glad är jag inte för Greys Anatomy är idag dååå?! Typ nu!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback