VARNING!

Ett inlägg man läser på egen risk, så mormor sluta läsa nu om du är smart!

Fick ett samtal i förra veckan, det var Linn! :D

-Heej jag har läst värsta grejen i en tidning!

Ta en deodorant, ta bort kulan och häll ut innehållet. Sen sköljer du ur den noga.
Efter det häller du i glidmedel och sätter sedan tillbaka kulan.
Sen ska man "rolla" den på underlivet, det står att det känns som att bli slickad!

Det sjuka är att någon måste ju ha testat det här för att ens komma på idén att skriva om det. Det gör mig lite rädd. Det som gör mig ännu räddare är att Linn tänkte på mig när hon läste det, "Jaa, du är ju singel".
Ha! jaa tack Linn :D Men tyvärr måste jag nog göra dig besviken och säga att jag förmodligen inte kommer testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback