wiiiiiiiie

Kl 7 åker jag till Egypten.
Vilket betyder att jag ska gå upp vid fyra.
Vilket betyder att jag förmodligen inte kommeer somna alls.
Funderar på att inte ta med mig mobilen, eller jo den ska me eftersom all musik är på den, men har den nog på flygplansläge hela resan, semester betyder avstånd, vilket betyder ensamtid, vilket betyder kvalitetstid med familjen! :D

Det svåra är ju det där med packning, 20 kg är max, har inte vågat väga än..

15 tshirt/linnen
3 shorts
2 kjolar
6 bikinis
1 lång tröja
5 skor
hudlotion
morotsolja
3 solglasögon
simfötter
snorkel (har inget cyklop)
2 böcker
smink
parfym
duschgrejer
och sen lite sånt  där som kan va bra och ha

:D
wiiiie


Kommentarer
Postat av: moster

Nu har du förmodligen redan åkt, men 6!!!!bikinis, vem har det och på 7 dagar behöver man väl bara 7 linnen i alla fall, eftersom man ska ha bikini hela dagen och det är ju inte så att nå´n annan i ressällskapet kan låna av just dej!!

Hoppas ni får det bra Kram

2010-03-30 @ 07:56:03
Postat av: fredrica

skickade ett sms till dig, men vet inte om det kom för sent. ha det underbart sötnos! <3

2010-03-30 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback